Поддръжка
Opencart е сравнително лесна за овладяване платформа. Все пак, като всеки софтуер, още повече търговски софтуер, за да я използвате максимално ефективно, трябва да се запознаете с немалко информация за логиката на работа, за едни или други нейни функционалности и настройки. От друга страна, за да можете да разчитате на този софтуер, ще е нужно да се погрижите за него и в техническо отношение. Затова обмислете възможността да си осигурите професионална помощ и поддръжка своевременно.
В тази връзка, ние също бихме могли да сме ви полезни и да ви съдействаме с консултация, обучение или в рамките на някакъв план за поддръжка.
- Еднократна намеса/консултация – 60 лв/час (минимум от 15 лв).
- Обучение онлайн или на място за собственици/администратори (4 часа) – 180 лв.
- Абонаментна поддръжка*:
план „Стандарт“ (30 лв./мес.)
- намеса/отговор за до 10 писмени въпроса/казуса/действия на месец, свързани с управлението и работата на магазина;
- време за реакция – от 2 до 6 часа в работни и до 12 часа в почивни дни.
план „Бизнес“ (60 лв./мес.)
- намеса/отговор за до 10 въпроса/казуса/действия на месец;
- възстановяване на сайта в случай на срив, хакерска атака или друга загуба на данни;
- преференциални цени (10% отстъпка) в случай на нужда от допълнителни дейности, като инсталиране на разширения, теми или други услуги, които се заплащат отделно;
- възможност за контакт и реакция по телефон или онлайн чат.
Разбира се, можем да съставим и план по ваши параметри, ако горните не ви прилягат.
* При избор на план за поддръжка се заплаща за минимум 6 месеца.
За онези от вас, които бих искали да възложат основната част от администрирането на магазина си на специалист, ние можем да осигурим и „Персонален администратор“.
Във всеки случай ние сме на ваше разположение и ще се радваме да улесним и подсигурим вашата работа с Opencart магазина ви.
Свържете се с нас във Фейсбук, на 0894319564 или ни пишете на service(at)opencart.bg!