Cart CMS - Free Shopping Cart Solution

Поддръжка

Opencart е сравнително лесна за овладяване платформа. Все пак, като всеки софтуер, още повече търговски софтуер, за да я използвате максимално ефективно, трябва да се запознаете с немалко информация за логиката на работа, за едни или други нейни функционалности и настройки. От друга страна,  за да можете да разчитате на този софтуер, ще е нужно да се погрижите за него и в техническо отношение. Затова обмислете възможността да си осигурите професионална помощ и поддръжка своевременно.

Бутон за помощВ тази връзка, ние също бихме могли да сме ви полезни и да ви съдействаме с консултация, обучение или в рамките на някакъв план за поддръжка.

  1. Еднократна намеса/консултация – 50 лв/час (минимум от 10 лв).
  2. Обучение за собственици/администратори (4 часа по телефон/Скайп) – 150 лв.
  3. Абонаментна поддръжка*:

план „Стандарт“ (10 лв./мес.)

  • намеса/отговор за до 5 писмени въпроса/казуса/действия на месец, свързани с управлението и работата на магазина;
  • време за реакция – от 2 до 6 часа в работни и до 12 часа в почивни дни.

план „Бизнес“ (25 лв./мес.)

  • намеса/отговор за до 5 въпроса/казуса/действия на месец;
  • възстановяване на сайта в случай на срив, хакерска атака или друга загуба на данни;
  • преференциални цени (10% отстъпка) в случай на нужда от допълнителни дейности, като инсталиране на разширения, теми или други услуги, които се заплащат отделно;
  • възможност за контакт и реакция по телефон или онлайн чат.

Разбира се, можем да съставим и план по ваши параметри, ако горните не ви прилягат.

* При избор на план за поддръжка се заплаща за минимум 6 месеца.

За онези от вас, които бих искали да възложат основната част от администрирането на магазина си на специалист, ние можем да осигурим и „Персонален администратор“.

Във всеки случай ние сме на ваше разположение и ще се радваме да улесним и подсигурим вашата работа с Opencart магазина ви.

Свържете се с нас във Фейсбук, на 0894319564 или ни пишете на service(at)opencart.bg!